czwartek, 26 lipca 2007

Od poczatku

Witajcie w moim blogu.

Zacznę od przybliżenia Wam, co miałem na myśli zakładając ten blog, co konkretnie chcę Wam pokazać i co zrobić by niektóre z tych tematów zrealizować.

A więc od początku. Lat kilka długich temu, zainteresowało mnie coś, co po dzień dzisiejszy mąci moją głowę - repliki samochodów. Wiecie, świat pędzi do przodu i się rozwija (co nie można powiedzieć tego samego o pewnych miejscach i ludziach w ukochanej entej rzeczypospolitej) i motoryzacja wraz z nią. Ale to co przeminęło nie oznaczać musiało by o tym zapomnieć. Tak też i było ze mną. Zakochałem się od razu a AC Cobra Carola Shelbiego była tą pierwszą repliką. Okazało się potem, wraz ze zdobywaniem wiedzy przeze mnie, iż jest to najczęściej powtarzany samochód na świecie. Około 300 fabryk, mniejszych i większych w wielu krajach, rozpala żądze posiadania a właścicielom tychże aut, powód do nostalgicznych wspomnień za dawnymi czasami.


Spodobał Ci się ten artykuł?
Podłącz się do naszego kanału RSS , a najnowsze wpisy trafią wprost do Twojego komputera.

Brak komentarzy: